©2018 AllSport

  • Facebook - White Circle
Търсене
  • AllSport

Как да държим тялото здраво и силно, в дни на стрес и изолация

Предвид новата ситуация, която носи страх, стрес и застояване, бихме искали да припомним елементарни неща, които да ни държат здрави и в добра кондиция.


Добре известно е, че стресът може да доведе до болки и скованост в кръста и гърба. В комбинация с обездвижване, това води до проблеми по костно-ставния апарат и депресивни състояния. Изписали сме доста по темата в нашия сайт.


Нашите съвети, освен личната хигиена, чистия въздух, достатъчно количество вода и разумно хранене са:

  • Правете упражнения – в нашия сайт сме качили видеа и ръководства с упражнения;

  • Третирайте тригър точките (втвърдените и болезнени мускули) по тялото – правете си масажи с ролери.

  • Ако вече имате изявени болки по костно-ставния апарат, вижте информацията за домашна физиотерапия

  • Ходете боси. Това е най-добрата гимнастика за ходилата. Не с чехли или пантофи, които най-вероятно са деформирани от недобрата позиция на стъпалата. Ето и повече информация за неправилната стойка и как се отразява тя на цялото тяло.

  • За добрата стойка, има индивидуални стелки, които може да си формовате у дома, сами, за 5 минути. Вижте как.

  • Ако е студено, носете чорапи. Вече има чорапи, които могат да се носят и вкъщи, и навън – само по чорапи-обувки.

  • Ако имате травми, това не трябва да ви спира от движение. Има компресиращи и стабилизиращи продукти за всеки вид проблем.


Животът ни поднесе лимони, за това нека си направим лимонада – има си особени преимущества точно сега (имаме предвид лимоните…).


Бъдете здрави и спокойни. Адаптирайте се бързо – това е ценно качество. Стойте в оптимистично настроение.


Ако имате въпроси, не се притеснявайте да ни потърсите! Ние сме здрави, с маски и ръкавици, и имаме спрейове - дезинфектанти…))) Най-много да ви заразим, със здраве и добро настроение…)