©2018 AllSport

  • Facebook - White Circle

Научете 6 основни неща, преди да започнете да използвате HighRoller. Тези ключови неща гарантират, че ще използвате HighRoller правилно и ще получите най-добри резултати от използването му.

1. Спокойни движения

HighRoller се движи много бързо около оста си, затова е важно да се движите спокойно. Ако сте свикнали с обикновен ролер от пяна, сега е време да научите за нова и подобрена версия на добре познатия Ви фоумролер! Отнема няколко пъти опит и грешка, но не се притеснявайте, ще свикнете с него много бързо.

2. Вертикално налягане

Винаги фокусирайте налягането вертикално от горната част на HighRoller. Хоризонталното налягане може да доведе до обръщане на HighRoller. Това не е опасно, но може да наруши вашето упражнение. Също така трябва да помните, че получавате по-ефективни резултати от тренировката си, когато налягането е фокусирано вертикално от горната част на HighRoller.

3. Отпуснете се

Успокойте се и дръжте мускулите си напълно отпуснати. Отпуснатото тяло получава оптимален ефект от упражненията с HighRoller, така че дръжте мускулите си и частта от тялото, която обработвате отпусната. Опитайте се да намерите най-удобните позиции за вас.

4. Дишайте

Не забравяйте винаги да дишате спокойно. Това ще Ви помогне да се отпуснете.При отварянето на стегнатостта на мускулите и при обработване на тригерните точки може да се почувства лек дискомфорт и да Ви накара да задържите дъха си. Избягвайте това и фокусирайте се върху дишането си. Ако искате да синхронизирате Вашето дишане с упражнението, издишайте, когато се придвижвате към сърцето си и вдишайте, когато се отдръпвате от сърцето си.

5. Увеличете циркулацията на течността

С HighRoller, ние искаме да увеличим циркулацията на течностите и да ускорим нашето възстановяване. Ето защо използваме натиск, когато се движим в посока към сърцето. Това движи течностите и стимулира метаболизма. Когато се отдръпнете от сърцето, освободете налягането и върнете мускула обратно към началната точка. Ако го направите обратно или поддържате същото налягане в двете посоки, това може да причини отоци във вашите крайници.

Изключение:

Когато обработвате Вашият гръб, не е нужно да правите регулиране на налягането, защото обработвате централната част на тялото. Можете да поддържате налягането еднакво през цялото време на упражнението.

6. Избягвайте болката

Точността и тригерните точки могат да причинят някои болки по време на използването на HighRoller, но се уверете, че не използвате прекалено голям натиск. Когато се чувствате толкова болезнено, че започвате да напрягате мускулите си, спирате да дишате и не можете да поддържате право лице, има твърде голям натиск. Твърде много натиск може да предизвика възпаление на тялото и да намали процеса на възстановяване. Другото нещо е, че когато усетите болка, мускулите Ви започват да се напрягат и тялото Ви се противопоставя на външната манипулация. Ето защо е много важно да се запази точното количество налягане, което Ви позволява да се отпуснете за оптимални резултати.